18 april

nu ska jag försöka hålla det här med att blogga!
har varit en lång dag idag.. känns inte roligt att sitta i skolan från
åtta till halv fyra när solen skiner ute. men snart är det lov!
ska bli så underbart :) längtar galet mycket. 

gjorde förresten inte matteprovet idag. fick göra det på onsdag istället
tack och lov!! annars hade jag nog inte klarat av det. 

har ju förresten fått jobb också, på burger king. var så längesen jag skrev här
så har ingen koll på vad som står eller inte.
dock så ringde Lager 70 idag och ville att jag skulle komma och provjobba imorgon.
sen lite senare på eftermiddagen så ringer Elgiganten och vill att jag ska komma
på intervju dit nästa onsdag. så hoppas det går bra nu så jag får tjäna lite pengar!

köpte en t-shirt på hm idag också. och la undan ett linne som jag funderar på att köpa.
t-shirten jag köpte :) har lånat ebbas vita nu ett tag så kände att det var dags att köpa mig
en egen. så blev det en rosa!
och här linnet jag la undan. går nog och köper det imorgon :)
nej. nu blir det lite mer matteplugg och annat som behöver göras!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0