2010 i bilder

nu orkar jag inte lägga upp nå fler men jag har kommit på hur mycket jag gjort.
som ni ser så är dom flesta bilder från sommaren, beror nog på att jag inte har lust att ta nå kort nu
och jag var väl duktig att göra det i somras ;)
hade så många fler bilder men tog ut några ur mängden.
har iallafall fått minnen för livet och träffat sjukt många underbara människor!
är nöjd med mitt 2010 för det mesta..
året började inte speciellt bra, sen kom sommaren och allt blev underbart. träffade "gänget"
och vi hade så roligt tillsammans. på hösten hände det som fick mig att gå under men sen träffade
jag josef som lyste upp mina dagar igen! :)
så 2010 var nog det bästa och sämsta året hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0