filosofi

sitter här och är flitig! pluggar massor med filosofi..
samtidigt så fryser jag och har huvudvärk och känner mig allmänt hängig.
gillar inte det här, fan om jag håller på och blir sjuk!

igår blev det ett medel-pass på friskis iallafall, blev inte trött, bara svettig.
hatar när det inte känns något. har inte träningsvärk heller, längesen jag hade de nu!
sen idag på idrotten har vi åkt skridskor och spelat bandy. var faktiskt långt över
mina förväntningar och vår klass är ju bara för bra! sjukt vad mycket jag tycker om
många av er!! :)

efter den gick vi tillbaks till skolan och jag väntade på min buss, fick stå och vänta
för den var sen och trodde jag skulle frysa röven av mig, det blåste så jäkla kallt!! 
efter det kom jag hem, åt massa mackor. satt mig här och tänkte plugga.
pluggade jag? nej.. sköt väl upp de tills nu istället, BRA DÄR HANNA!
nej men ska väl fortsätta nu, fast det tar emot!
aja, puss på er iallafall så får ni lite sommarbilder. längtar efter sommaren

tänk om mina ben kunde se ut sådär nu!
så fina minnen!
en söööt josefin!

plugg nu, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0