helg

har bestämt mig för att jag verkligen ska njuta av den här helgen!!
det började bra iallafall, åt försenad födelsedagsmiddag eftersom ebba fyllt år :)
det blev stora köttbullar i tomatsås och pasta till. sjukt gott men fan va mätt jag blev..
till efterrätt åt vi gino och nu på kvällen har jag proppat i mig massa godis och nötter
så nu har jag rätt ont i magen..
är faktiskt sjukt trött så sova nu skulle vara så värt, vet inte vad annars jag ska göra!
har iallafall haft en supermysig kväll med älskling, film och mys :)
han åkte hem för ett tag sen för han hade tidig match imorgon bitti så får sova själv.
tråkigt, är redan sällskapssjuk ;) 

imorgon iallafall ska jag upp i tid, äta lunch sen åka och umgås med mathilda i romme.
känns som om att det var evigheter sen vi träffades så måste styra upp det! 

justja, vi såg filmen the town.. är jättemånga som sagt att den är bra så hade
höga förväntningar! kan ju säga att jag sett bättre men den var bra och väldigt sevärd!
ger den 8/10 i betyg iallafall.


nu håller mina ögonlock på att falla ihop så ska överväga att sova!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0