lördag

har varit tråkigaste lördagen på länge idag. har kollat klart på
hela säsongen av solsidan. dock är de så jävla roligt så skulle kunna kolla
om det igen. har även kollat på massa entourage-avsnitt.
sen har jag diskat, städat och skottat. och igår diskade jag och sorterade tvätt!
duktigt! blir nog en bra hemmafru.. eller?
ikväll blir det tidig sänggång har jag planerat, får se om de blir så :)
har massa entourage-avsnitt att se fram emot iallafall.
tur de finns bra serier som man kan ha som tidsfördriv!
någon som har något tips på en bra serie??? isåfall får ni gärna dela med er av det tipset :)
ja, det var min tråkiga lördag iallafall.
hoppas ni hade roligare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0