onsdag

nu har jag bara torsdagen kvar, sen får jag helg och vila igen!! :) 
vi är tydligen lediga på fredag. så skönt!
dock har jag rätt mycket att göra ändå. försenad hemtenta som måste in..
åhh jag orkar inte
jaja, har iallafall kämpat mig igenom ett pass på friskis med hannah och josefin.
gick bra och nu tänkte jag att träningen skulle bli prioriterad lite mer så imorgon
kör vi ett step-pass också! pepp
får se hur det går med koordinationen
gjorde ett test förresten igår om vad jag passar på för utbildning och vad jag passar
att jobba inom! :) ska kopiera mitt resultat. tyckte att det lät roligt och som mig verkligen!
här är resultatet:
Turism
Internationellt

Du är född fixare, med ett sinne för både detaljerna och helheten. Många skulle påstå att du är något av en trivselfascist, eftersom du brinner för att se till att alla är med på tåget och har roligt och riktigt trivs. Serviceminded är ett mildare uttryck för detta personlighetsdrag som karaktäriserar dig. Dessutom tycker du att människor är superkul. Du har så klart massvis med kontakter, vänner och bekanta. Och det är förstås människor och service du bör jobba med. Så vad faller sig mer naturligt än att söka sig till yrken inom turism för din del? Oavsett om du hamnar i Sverige eller utomlands kommer roligheter och galna upptåg alltid att prägla din tillvaro.

Kommentarer
Postat av: elin

var gör man testet? :)

2011-01-15 @ 22:35:22
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0