onsdag

sov över min första lektion idag, den var inställd så hade tur! 
sen åkte jag till skolan för jag skulle på engelska, tror ni inte hon är sjuk???
fattar inte varför inte lärare kan meddela elever på något sätt att dom är sjuka!
aja, fick väl sitta i skolan från kvart över 10 och vänta på nästa lektion som
började tjugo över tolv, var väl ingen höjdare precis!

efter skolan satt jag och josefin kvar och pluggade, duktiga vi är :) 
sen åkte jag och fikade med ebba och morfar i en timme, var trevligt!
åt en jättegod semla! mums!!

nu sitter jag här och ska snart laga mat sen skjutsa ebba på träningen.
tar nog en sväng på kupolen däremellan också, måste lämna tillbaks ett linne.
känns som om att london-resan blir av snart, det gillas!! kan nog bli vecka 8.
hope so :)
en liten bild från vår första london-resa!
nu vill jag bara iväg, bort från borlänge och sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0