söndag

har inte skrivit på hela helgen så skriver en liten summering nu.

fredag:
hade sovmorgon till tjugo över två. men den tog jag inte, utan jag åkte och jobbade lite.
sen åkte jag och hade redovisning i skolan, gick väl okej! efter det hem och duscha
sen till pappa, åka och köpa mat sen hämta josef för att åka iväg på hockey i leksand.
dom vann med 10-2 och troja ljungby hade sämsta målvakterna..
efter matchen åkte vi hem till josef, umgicks lite och kollade på tv sen blev det läggdags.

lördag:
fick gå upp tidigt för jobb på Romme. började halv nio så blev ingen sovmorgon här heller..
gick iallafall bra på jobbet men var döhungrig hela tiden! 
efter jobbet blev det hem och umgås med pappsen. gud va jag saknar honom under veckorna!!
vi lagade mat och satt och pratade. 
på kvällen åkte ebba och pappa på hockey så var hemma med anette och umgicks med
viktor och jonathan! 

idag:
har varit en ganska seg dag. gick upp halv elva och har bara tagit det lugnt
och varit med småpojkarna och julia. mysigt!! 
kollat på finalen i handbolls-vm också. frankrike tog hem det till slut.. 
sitter nu och inväntar solsidan. efter det ska jag duscha, kolla på one tree hill,
kanske no ordinary family och sen plugga lite. sen ska jag sova!

det var min helg! helt okej och har varit skönt att haft en helg utan så mycket planerat. 
har blivit många sånna dagar nu på sistone.
nu börjar det snart! hoppas ni haft en bra helg :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0