tisdag

en ny skolvecka igen, usch jag är redan trött på skiten.
hjälper inte att jag har så höga krav på mig själv heller..
men men, jag överlever nog.
idag hade vi iallafall amerikansk fotboll ute i snön på idrotten
18-0 till vårat lag wihiii, var kul från och till ;)
blev dock genomblöt om fötterna så fick lov och ringa efter morfar så
han fick skjutsa hem mig :) sen när jag kom hem blev det in i duschen direkt
sen har jag och ebba bakat "sega chokladrutor", dom blev så goda!

på tal om ebba så fyller hon år idag. min fina fina syster! ♥
nu är hon 16 år och börjar bli större än jag vill förstå..
slänger upp lite fina bilder, både gamla och lite nyare.
(vet att hon inte kommer gilla mig för bild 2 men jag tycker att hon är jättegullig!) 
puss på dig och grattis igen min älskade syster :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Men fy, den där bilden är så hemsk..(du vet vilken)



Tack så mycket iallafall, älskar dig :)<3

2011-01-18 @ 23:11:37
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0