underground


blir bara bättre och bättre!
idag sov jag över en lektion, var inte meningen men så blev de!
kom till skolan och hade en lugn dag, skönt.
slutade halv två men jag och josefin satt kvar och pratade till halv fyra haha..
sen åkte vi till friskis på ett styrka/medel-pass. tror träningen har gjort lite nu för
jag blev inte trött knappt. skönt med lite styrka :) 
efter passet satt vi kvar och pratade i en halvtimme till. söta josefin, va bra hon är! ♥

åkte hem sen iallafall, städade bort alla kläder som låg på mitt golv sen dammsög jag.
sjukt att man blir så svettig av att dammsuga.. haha, tur nog hade jag tänkt på att städa
innan jag duschade. 
åkte och hämtade ebba på träningen och nu kom jag hem och har nyss ätit av mina och
ebbas brownies eller va man ska säga som vi gjorde igår, gud va goda dom blev!! 
nu väntar filosofi, eller kanske glee istället! visar sig :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0