jag gör en jag också

2010
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, många saker. Blev ju myndig, tog körkort, gick på krogen mm.
Höll du några av dina nyårslöften?
Vad jag minns så hade jag inga..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag kommer på nej.
Vilka länder besökte du?
Gran Canaria
Är det något du saknat 2010 som du vill ha 2011?
Bara något jag aldrig kan få tillbaks.
Vilket/vilka datum kommer du minnas från 2010?
6 feb
11 juni
28 juni-3 juli
18 juli
30 juli
27 aug
28 sept
5 nov
24 dec
31 dec
Vad är det bästa som hänt dig 2010?
Att jag har träffat så himla många underbara människor! Och speciellt att jag träffade min Josef
Största misstaget?
Oj va svårt.. Kan inte säga det faktiskt
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja sjuk har jag varit, men skadat mig har jag väl inte gjort
Bästa köpet?
Studentresa, jacka och lite andra kläder. Julklapparna också, älskar att ge bort presenter.
Vad spenderade du mest pengar på?
Ja det blev väl studentresan nu då.. Men annars kläder garanterat
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Min familj, Josef och mina underbara vänner såklart.
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
We No Speak Americano, Gubben i lådan, Från och med Du, Airplanes, Nothin' On You och så många fler!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Hände saker som gjorde mig ledsnare än aldrig förut och det har hänt saker som har gjort mig gladare än aldrig förut.
Vad önskade du att du gjort mer?
Tränat, pluggat lite mer på slutet kanske. Gjort mer minnesvärda saker med mina vänner.
Vad önskade du att du gjort mindre?
Önskar att jag inte hade tänkt så mycket som jag har gjort..
Hur tillbringade du julen?
Med min fina familj
Blev du kär i år?
Kärare än någonsin!
Favoritprogram på tv?
One Tree Hill och Gossip Girl
Hatar du någon nu som du inte hatade i början på året?
Jag hatar ingen.
Största musikaliska upptäckten?
Oj, den listan skulle kunna göras lång men har lyssnat mycket på Rihanna och Bruno Mars.
Något du önskade dig och fick?
Strumpor och pengar.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade den med min familj, sen var jag på krogen med dom bästa.
De bästa nya människorna du träffade?
Oj, hela gänget! Är så många!! Sen träffade jag min underbara pojkvän
Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Min stil? Ja vad ska jag säga.. Vet inte faktiskt
Vad fick dig att må bra?
Mina fina vänner och familj. Men speciellt min syster och Josef.
Favoritmånader?
Det får bli juni, juli och september.
Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte hade förlorat en av dom människorna jag älskade mest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0