hagafest

igår var det den sista festen någonsin och oj vilken lyckad kväll!
lite för mycket av det goda med mina bästa. kan inte bli bättre :)
vaknade upp hos min bästa morfar imorse med världens huvudvärk
och ett humör som inte var på topp.. mådde inte så bra alltså.
men det var bara att dra sig upp ur sängen och vidare till skolan 8.30
för redovisning, gick väl helt okej! fick dom sista betygen också och
det var vår absolut sista lektion. det är slut nu!
tårarna rinner när jag tänker på det, men jag har iallafall två veckor
kvar med min underbara klass. bästa klassen som finns faktiskt!
det finns så otroligt fina människor i den klassen, sånna som jag önskar
att jag fick ha i mitt liv föralltid. så kommer det tyvärr inte bli..

behöver tänka på något annat nu, mår åt helvete. varför vet jag inte ens.
nej nu blir det lite desperate housewives.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0