IG

idag har jag skrivit IG på mitt matte nationella. det är inte rättat
men jag vet att jag fick IG, skrev inte ens på hälften av frågorna.
vet inte vad som har hänt med min hjärna men jag orkade verkligen inte
och jag fattade ingenting! men får nog förhoppningsvis mitt vg ändå!

igår höll jag tal till max också, gick väl sådär. linnea höll även ett roande
och fint tal till mig, hon skämde ut mig lite inför hela klassen men vad gör det? :)
ibland måste man bjuda på sig själv också!
om tio dagar åker vi iväg till värme och fest, jag längtar så mycket så att
det kryper i mig!! 
har varit duktig och packat upp nu också, tryckt ner alla mina nya kläder
i min byrålåda.
la mig i solen efter skolan vilket resulterade i mer färg, gilla det.
måste värma upp inför napa!
nu ska jag nog laga mig lite mat, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0