men

det var ju bara två minuter som fattades. inte ens viktiga ju!
iallafall så var filmen bra! jag ger den 8/10 och ser fram emot uppföljaren :)
blev besviken när filmen tog slut, trodde jag hade mycket mer än halva kvar
för det kändes som om att jag hade kollat i kanske tjugo minuter, då hade det
gått 1 timme och 50 min?! fattade ingenting, fick lov att kolla igenom ifall den
hade hoppat över något men icke. den var bra hela tiden så det gick väl fort..

kommer ihåg att jag såg alex pettyfer i stormbreaker tidigare då han var mindre,
tror han var 15, 16 eller något, nu är han 21 och jävlar va snygg han har blivit! 

då:

nu:


man vill ju bara pussa på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0