pluggdag

har pluggat nästan hela förmiddagen, skönt att få lite saker klart!
även om det inte blev så mycket så känns det att ha mindre saker kvar.

naturkunskapsuppsats - klar
hyllningstal i svenska - klar
etiska dilemman i religion - klar

nu har jag detta kvar:
engelskaglosor
engelska sammanfattning (halvt klar)
engelska "prov"
religion instuderingsfrågor, en fråga
nationellt prov i matte c 
samhällskunskap uppsats
filosofi uppsats
räddningstjänst redovisning

lärarna är ju för underbara som lägger allting på samma vecka..
nu ska jag klä om eftersom jag fortfarande har myskläder på mig
och fixa lite grejer sen åka till pappa för middag innan dom drar till
grekland en vecka :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0