skola igen

lovet är nu slut och nu är jag igång igen, jävla skola. jag är så skoltrött!!
det är helt sinnessjukt vad jag inte tycker om skolan nu.
men jag tycker om alla människor jag träffar varje dag, ni gör mina dagar!
jag har iallafall haft ett superlov som kanske inte slutade så jättebra..
men det är inget som rör min blogg :)

iallafall lovet bestod av massa sol, fest, volleybollspel, cykeltur med hannah
som påminde oss om gamla tider och fest med fina vänner.
blev fem utgångar på lovet. lika bra att köra när man kan liksom?
för det andra så är det snart studenten och månaderna innan studenten = fest!

när vi fick lov på torsdagen gick jag ut med massa snygga brudar.
hade en supermysig och trevlig kväll, svårt att inte ha med dom!! 
vi grillade först hos hannah och sen blev lite vin och utgång på S2. 

på fredagen körde vi en utgång igen, jag och hannah var hemma hos
henne och drack upp vinet som var kvar från gårdagen (inte mycket alltså)
efter det tog vi cykeln till stan och mötte upp josefin och josephine på skrubben.
jag och josephine shottade och drack drink. ovärda pengar..
sen drog vi in på klin och dansade så fötterna värkte och fick många skratt.
på lördag hade jag tänkt vara hemma. så var hemma, började dricka med
allihopa som var där. såg kanske världens sämsta moonwalk av min far.
följde med robert och jan till bolanche. ja mer om den kvällen ska jag inte säga..

under veckan blev det solning, spöktur, cykeltur med hannah och volleyboll.
på fredagen spelade vi volleyboll med massa underbara människor man inte
träffat på länge!
efter att vi spelat klart vid tio skojade sandra och frågade om vi skulle åka till etage.
vi var på och tog bilen hem till sandra för att sedan hämta upp janny och åka till falun!
hade en rolig kväll, lite dåligt med folk men vad gör det när man har bra vänner?

på lördagen var det valborg! 
först blev det middag hemma med alla som var på besök här hemma.
åt så mycket så jag blev helt slut och otaggad som jag var tog jag cykeln till janny.
där blev jag taggad igen och vi satt och umgicks på jannys altan, mysigt :)
åkte sen iväg till S2, var lite folk till en början men rullade in fler hela tiden!
hade roligt till en början men kvällen slutade mindre bra..
blev sent och fick ingen sömn den natten eftersom jag sov nere i soffan där
gardinerna inte gick att dra ner. så elva på dagen gick jag och la mig och sov till fyra.
pappa ringde och ville att vi skulle komma och äta tacos och det säger man inte nej till!
så tacos blev det, sen hem och sova :)

det var en kort sammanfattning av mitt lov.
har varit ett väldigt lyckat lov ändå och jag är nöjd med det!
duktigt gjort om ni orkade läsa igenom allting

nu blir det väl plugg... tja

Kommentarer
Postat av: hannah

fina torsdagen <3

2011-05-02 @ 21:53:48
URL: http://hannahf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0