tisdag

igår kom jag hem från london. inte alls skönt att komma hem..
har haft en underbar resa med en underbar familj!
har blivit mycket shopping. det jag har fått inköpt är:
6 t-shirtar
4 linnen
tröja
bustier
kavaj
jacka
2 par jeans
shorts
skor
bikini
borste
mobilskal

tror jag fick med allt jag köpte. blev en hel del men kunde garanterat
blivit mer! visar kanske lite bilder sen :) 
idag red jag på en häst, för första gången i mitt liv.
det var roligt, blött, kallt och läskigt. har frusit hela eftermiddagen och
nu har halsonten kommit, kollade nyss om jag hade feber. 38° visade den..
kul! blir hemma imorgon alltså. behöver plugga lite också för den delen :)
nu blir det iallafall sängen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0