tisdag

har nu haft min sista idrottslektion som vi ledde själva (halva).
gick bra och nu har jag en till sak att stryka från listan..
fick G på mitt matteprov som jag var så säker på gick åt helvete,
fattade ingenting! men skönt det :)
köpte även biljett idag till hagafesten, så på torsdag blire fest!!
åt god thaimat med johanna och josephine efter idrotten, mums!

sen har det där jävla askmolnet kommit i sämsta tidpunkten.
hoppas det blir napa ändå, annars gräver jag ner mig här hemma!
skrivit packlistan iallafall, den blev lång och det är mycket som
måste inhandlas!
annars då? jo tre dagar kvar i skolan nu, någonsin.
tre riktiga skoldagar alltså. det känns heeelt sjukt!

förresten så har jag ju inte köpt en biljett till peace and love.
och camping-biljetterna är helt slut och det finns bara ett fåtal festivalpass.
tur som var så blev jag ju igår antagen som funktionär.
måste dock jobba under festivalen vilket sög hårt, men sånt är livet..
är man dum så är man :)

nu väntar massa skoluppgifter, orkar inte egentligen men måste köra
in i det sista nu sen är studenten här. längtar!
nej plugg nu då. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0