tisdag

försov mig idag, men lyckades komma i tid ändå.
vaknade tio och började tjugo över, var bara att slänga på sig
kläderna och åka! trött var jag..
hade svenska, fick min person som jag ska hålla tal till.
det kommer bli svårt men får väl hitta på något!
hade sen idrott och spelade fotboll, roligt :)
vad hände med värmen egentligen? i april var det varmt och skönt.
sen kommer maj och blir en besvikelse. skärpning tycker jag!

hoppas dagarna kommer gå fort nu så att det blir helg snart.
på lördag blir det klassfest, hoppas många kommer! blir nog kul :)
vad mer som händer i helgen vet jag inte, det visar sig!
är jättefrusen och sitter med två tjocktröjor och luva på mig..
ska hoppa in i en varm dusch nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0