torsdag

långhelg nu, gilla!
haft två lektioner idag + en lektion som varade i 20 min.
det känns att studenten börjar närma sig och jag blir mer och mer nervös.
usch, jag vill inte lämna mina fina klasskamrater. kommer bli en sorglig dag!
imorgon ska jag sova ut, sen kanske jobba en stund på dagen, klockan tre
ska jag på arbetsintervju igen sen hem till pappa och umgås där hemma :)

har nyss kollat på i am number four. men dom sista tio minutrarna var inte med
i filmen så nu håller jag på och laddar ner samma film fast en annan fil..
matt man kan bli!
men helvete vad snygg alex pettyfer är i filmen!! mums
nu var den klar så ska kolla på dom sista tio minutrarna! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0