(vet inte vad jag ska skriva här)

jag har ångest just nu..
över det nationella matteprovet, över hyllningstalet, över alla uppgifter
som ska vara inlämnade snart. dom är för många och jag har bara mig
själv att skylla eftersom jag samlat på mig dom!

pappa ringde mig idag och sa att vi tydligen hade ett konto på någon
fond som han satt in åt oss för lääängesen och den hade inte hade gått bra så
nu skulle vi få ta ut pengarna istället. passade så perfekt just nu inför london och studenten!
så nu har jag hämtat lite papper och skrivit på så ska vi lämna in dom imorgon :) 
efter det beskedet blev jag på bra humör! så nu ska jag lägga mig och slå på
en film tror jag, eller kolla lite gossip girl ska jag nog göra! planerar att komma
ikapp det jag har missat nu. är ju ledig imorgon också så kan nöta hela natten hihi
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0