måndag

hemma igen efter en fantastisk kryssning med min underbara familj!
var som vanligt dålig på att ta bilder så det blev inga.. hade dock bara
min samsung-telefon med mig och den har ingen höjdarkamera!
har fyllt år också, så nu är jag 19 år, fruktansvärt tråkig ålder.
fyllde dock år vid ett bra tillfälle då eftersom jag flyttar om en vecka.
så har fått massa inflyttningsgrejer i present, perfekt :) 
av min älskling fick jag ett jättefint armband, världens bästa pojkvän! :) ♥

har färgat mitt hår också (två gånger), är ovan men rätt nöjd ändå.
så nu är jag brunett igen, fint till vintern! slänger upp en fruktansvärt ful bild
så ni får se hur det ser ut



nej mina vänner nu ska jag sova, imorgon väntar en speciell dag! 
min finaste bästa mamma fyller nämligen 50 år! ♥
godnatt

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-15 @ 15:20:40
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0