make me your radio and turn me up when you feel low

funderar på att lägga ner den här bloggen och starta en ny, känner att det kan behövas!
ska lägga mig snart, imorgon bitti väntar ett möte på arbetsförmedlingen och sedan
är det jobb som gäller, 17-00.
måste åka och köpa lite grejer till lägenheten också.. mycket som behöver göras!
saknar mina vänner så otroligt mycket!!!
i helgen har jag iallafall bokat myskväll eller utgång med mathilda :-)
har förresten glömt berätta att jag ska flytta, 15 november går flyttlasset hemifrån till dagny.
ska bli skönt men ändå lite tomt, känns som ett stort steg.. 

denna kväll förövrigt har varit tråkig, jobbig och inte bra bara.
nej nu är det läggdags för mig, klockan ringer nio imorgon (ovanligt tidigt för mig) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0